الثلاثاء، 16 ديسمبر 2008

يا رب

يارب
يارب كل القلوب على الحب تتجمع
ولا يوم نشوف العيون ما الحزن بتدمع
وغير كلام المحبه يارب ما نسمع
وعند لقاء الاحبه يارب ما نشبع
تطرح زهور الامل فوق ارضنا ابتسامات
واللى حبيبه بعيد يارب يوم يرجع

هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

بجد جميلة علشان انت روحك جميلة .. وانا مبسوطة كتير علشان انت مكتبتيش منذ فترة طويلة ...وانا مبسوطة اكتر علشان هأكون اول تعليق ينكتبلك .. وانا هستناكى بكرة.


بـــوســـى

Unknown يقول...

لما نعدي ...ونترك سلام
ونرجع ما نلاقي رد السلام ...
تفتكر نقدر تاني ...نقول كلام؟

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

أيوة هية آخر حتة دى بالظبط ال أنا عاوزاها
(اللى حبيبة بعيد يارب يوم يرحع)
عشان أنا تعبت بقى
بوست جميل قوى وتلقائى وحساس
تحياتى

الملاك الحزين يقول...

بوسى
اشكرك جدا على ذوقك الرقيق انا مبسوطه بزيارتك كتير

الملاك الحزين يقول...

فركشاوى
اهل بيك
وعليكم السلام رحمة الله وبركاته
وانا فى انتظار زيارتك دائما

الملاك الحزين يقول...

صدى الصمت
صدقتى اهل بيكى وربنا يخليكى لية
تعبتى من اية بقى ربنا يخلهولك ومتتحرموش من بعض يارب

غير معرف يقول...

can u leave ur phone number to me???

غير معرف يقول...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
Personalized Signature:常州麻将,常州三打一,常州攻主,常州斗地主,常州4人升级